Everything changes

Tjena!
förlåt så jävla mycket för att jag inte bloggat på flera veckor, men lusten finns inte där längre, haha :)
Tänkte i alla fall ge er ett inlägg o berätta att jag mår underbart bra! De senaste veckorna har allt gått uppåt känns det som, härligt!
Funtade på att börja blogga i massor igen, men ångrade mig o tänkte börja blogga när jag har lust igen = vi får se när det blir. lol.
Anyways, sitter och väntar på att WOW ska komma hem så jag kan börja spela. haha, ja ni läste rätt, WOW som i spelet World Of Warcraft. Dock har bara halva kommit hem, så jäääävligt segt gåre, suck på det.
Har nyss fixat naglarna dessutom. Filade dom o så, sedan fick det bli en fransk manikyr som jag inte haft på länge. Tänkte först ta mina lösnaglar, men upptäckte att de inte gick att använda. De var typ trasiga o så, får köpa nya någon dag :)
Kom på att jag ska dansa zumba ikväll! underbart att få röra på sig. Blir mycket gladare av det!
Oj va jag babblar på om ingenting, haha.
Men ni får ha det så bäst, så hörs vi när vi hörs!
Puss / BiffeN
Märkte dessutom att jag måste ta några nya bilder xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0