you should pick me..

hejsan :)
Inget har gått rätt idag känns det som. Fråga mig inte varför.. för jag vet inte själv.
Dagen började med att en tant ifrån tandläkaren kom och babblade på om socker, hål, rökning, snusning, jaa fan hela köret! Det bästa av allt var väll att hon fick det att låta som om vi alla var värdelösa med tandborstningen och hade fula tänder osv. "Då får ni karies!" blablabla.
Sedan var det idrott, som jag inte var med på. Satt i stället i skolan och gjorde engelska glosorna som jag missade i går, samt jobbade lite i boken.
Sedan var det dags för NO, jobbade på lite, fick även en knäpp läxa. Haha, vi skulle ta med oss ett recept på kladdkaka samt om vi ville, ta med oss kladdkaka som vi får käka på lektionen på måndag! man bara WHUUT?! O.O
Men inte värt att jag gör det.. då kommer väll tanläkartanten och skriker att jag får karies eller nåt -.-'
Lol, jk.
Lunch. Åt ingen mat, snacka lite med Maria o så.
Hemkunskap. Lagade hackelbakspotatis och någon kycklingryta. Det var faktiskt helt okey :)
Sista lektionen var SO.
Satt och jobbade i vår gamla datasal. Vi har något grupparbete om Franska Revolutionen. Faaaast, det blev nog inte så mycket jobb.. eheh, mest twitter tror jag. opps! My bad! (a)

När jag kom hem åt jag mat, innan jag satte i gång och fixa i ordning i mitt rum. Är faktiskt riktigt nöjd, även att visa saker ska ut i garaget, lol.

Min underbara fototapet *-* Älskar den!
Vi hörs i morgon, då blir det även 50års fest, min kusins pappa fyller år.
Hare gött! Mypeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0