There's something about you.. I can't quite figure out.

Hejsan hoppsan i byxorna!
I'm back! Okey, jag har varit hemma hela vecka, men inte haft lusten att blogga. Men aye, det är min blogg, vilket innebär att jag bloggar när jag vill, baha :)
Haft fullt upp den här veckan, med tankar osv.
Sover allt sämre på nätterna nu, tack vare allt det här i Australien. När jag väl lyckats somna, drömmer jag OM Australien...
I'm afraid to close my eyes and sleep.. I'm afraid to see you in my dreams..
Today I'll miss you more than ever, How could you say you don't remember?


Anyway.
Skolan idag var helt okey och så. Tack vare min älskade syster, Maria.
Underbart underbar är du, tack för att du finns. Och jävligt kul har vi tillsammans!
"Vad äckliga ni äääääääääääääääääääär." LMFAO, HAHAHA asså gud. xD
Ingen fattar mer än jag och Maria troligen lol,

Ska snart käka. Pannkakor idag, är man lycklig eller whaaat? muuuums *-*
Jag känner att detta börjar bli lite för oseriöst. Ska försöka skriva lite på mitt hemkunskaps arbete sen, om jag orkar, vilket jag troligtvis inte gör, men vill skriva det här så ni tror att jag är lite duktig.. iaf i bland!
Muwhaha, vi hööööööööööörs. Hare gött,

ser fuckad ut, och ja. Kanske för att J var i mitt rum nyss. mmmmmmm, kläm på den ett tag!

Kommentarer
Postat av: Maria

DU är underbar! Not me, YOU!

Hahhahha, så jäkla kul! XD "VAD ÄCKLIGA NI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!" hahahha, shit asså xD

inte våfflor? ;) hahha :D

VART SKA JAG KLÄMMA? O.O Hahha, dryyyyg . :D men jag tror jag vet vilken J :D och söt är du! -

Finns alltid, okay?

Love, xxx

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

2011-01-14 @ 23:52:38
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0