Smidig tant!

Tjuubre,
aja, måste börja med o säga FÖRLÅÅÅÅÅÅÅT för att jag inte har bloggat. Men hande ingen lust och ingen läser ju ändå, så lät bli istället så slipper ni läsa massa onödig skit.
Dock har jag inget att säga nu heller, mer än att skolan börjar i morgon. Skit va jag längtar... not.
Vill bara vara hemma, sitta vid datorn och chatta med mysiga personer, men aja, det finns ju kvällar...

Har suttit uppe till 3-4 flera dagar i rad nu, så lycka till att jag kommer kunna somna tidigt i kväll. Blir väll att stänga av datorn vid typ.. 11-12 eller nått, senare får det inte bli, då kommer jag vara som en död torsk i skolan i morgon.
Nu ska jag fortsätta att chatta med Sofie och nörda twitter, som jag fan har gjort hela tiden nu på sistone.
LOVE IT!
Funderar även på att måla mina korta naglar svarta snart.. fan klippte ner dom as mkt på grund av att dom hela tiden typ gick sönder, suck. Hatar att ha korta naglar. Oj intresseklubben antecknar.
Ey, vi hörs när vi hörs! Ta hand om er och hare gött ;)
Hade liiite kul med camen igår, lmfao.

Kommentarer
Postat av: Nattis

sv; be inte om förlåtelse... jag menar, det vart bara helt enkelt fel. Jag ber också om förlåtelse. Jag mår bra, eller aa sådär. Hur mår du ? Kollar in här varje dag :) Kan liksom inte bara släppa dig. Saknar dig med gumman ! <333

2011-01-10 @ 00:03:16
URL: http://mellodyy.blogg.se/
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

Aw sööööt du är gumman :D <3333333333333

2011-01-10 @ 00:15:44
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0