Skoltröjor&byxor

Hejsan alla glada? haha :)
Idag har varit en helt okey dag, trots att vi hade engelska prov. Det gick väll hyfsat, ska inte klaga, kunde ha gått värre om man säger så.
Vi fick även skoltröjorna och byxorna idag efter första lektionen. Skapligt härligt att ha det ur världen ;)
Valde svart som färg (nej men oj vad konstigt) lol.

Framsida. INGEN HJÄRNA ÄNDÅ STJÄRNA

Baksidan. DET BARA ÄR SÅ... VISSA ÄR BÄTTRE ÄN ANDRA. + allas namn.
byxorna. JOSSAN på rumpan! mowhaha :)

Nu sitter jag och chattar samt lyssnar på musik. Pluggade lite svenska medan jag lagade mat typ, eller medan potatisen kokade.
Det gick bra, för en gångs skull. Dock stekte pappa fiskpinnarna, fast jag ville göra det. Don't ask me why.
Nehe, nu ska jag ehm... fortsätta chatta eller nått. Skapligt trött, blir nog att sova tidigt i kväll, så man inte somnar på svenska provet. suck. Dessutom.. får vi Dexter-koderna i morgon i skolan. Dessa koderna ska vi använda när vi söker till gymnasiet och så. Fatta att jag blir nervös desto mer jag tänker på det.
Har mitt första handsval, men inte det andra och tredje. Hjälp!
Aja, vi hörs! hare gött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit! Va? imorn?

GOSH! Jag harju inte tänk så mkt på gymnsasiet! O.O

2011-01-19 @ 20:17:56
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hahahhahaha, digga sista bilen (y) hahahah ;) jävligt konstigt att du valde svart. o.o du typ bara hatar den färgen, hehehe

o jag ser min fula handstil på tröjan, wey! ;)

SES IMORGON FINIS! :DD -

§§§§§§§§§§§

2011-01-20 @ 21:32:10
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0