sick of crying, tired of trying, yeah I'm smiling, but inside I'm dying..

Hejsan! :)
Skolan idag var helt okey. Dock väldigt seg.
Känner att jag verkligen inte pallar skolan i morgon, men antar att det bara är att bita ihop. suck.
När jag kom hem idag började jag med att laga mat med lite härlig musik. Makaroner och korvstroganoff.
"JAG FICK KORVSTROGANOFF!" lmfao.
Sedan satte jag igång med mitt NO arbete, så nu är det helt färdigt, vilket är väldigt skönt. Sedan gjorde jag en spanska uppgift. Sen fick jag äntligen pusta ut.
Pappa är klar med mitt rum snart. Alla tapeter är uppe, fattas bara lister sen kan vi möblera! :D det känns awesome, och det blev underbart snyggt med!
Men ni får inte se något förens allt är klart.. eller.. hm. Ni kan få ett smakprov! :)

LMFAO! Det är allt ni får ;)

Anywaaays!
I morgon ska jag läsa på engelska glosorna och spanska glosorna sen städa min garderob och städa ur de sista grejerna, sortera och kasta det jag inte ska ha, sen kan vi ställa in allt i mitt rum igen. Suck. Känner att jag har en hel del att göra i morgon.. IGEN.
Aja, ska försöka komma i säng tidigt i kväll, är as trött. Dock kommer jag väl knappast lyckas.. äh, hoppas på det bästa!
#Beast
Hare gött så hörs vi i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0