R.I.P vackra väggar.

Hejsan!
Skolan idag var helt okey, dock gick nog svenska provet åt helvete. 
Vi skulle välja ett utav 4 ämnen och sedan skriva en artikel, debattartikel eller krönika om det ämnet. Jag valde Göra om eller vara nöjd, eller nått sånt hette den. Valde att skriva en krönika, dock tror jag inte att det blev en krönika, tror det blev en blandning..
Anywaaaays, när jag kom hem stekte jag pannkakor som blev hur goda som helst! no kidding, det var liksom.. mums! :)
Sedan, satte jag igång med det hemska. Tog ner alla planscher ifrån väggarna. Min TH-vägg och JB-vägg åkte ner, tack vare att pappa ska tapetsera om mitt rum i helgen, eller i varje fall påbörja. När rummet är klart kommer jag inte sätta upp planscherna igen, det kommer bli för mycket. Kommer bara sätta någon på garderobsdörren och sovrumsdörren. ;)
Känner att intresseklubben måste anteckna det här alltså. lol, jk.
före efter

före efter
före efter

före efter
före efter

Nu ska jag ta en dusch, sedan packa lite grejer som jag ska ha med mig till Maria!
Vet inte om jag har sagt det, men jag ska vara med henne i helgen! Dock vet jag inte hur länge jag ska stanna, men antar att det blir till lördag(?) :)
Tror jag tar med mig laptopen, så uppdatering blir det nog!
Aja, vi hörs kanske senare, annars i morgon! Hare gött! :)

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

HAHAHAHHAHAHAHH vad då fail? XD Jag fråga hur vi skulle göra o du sa till lördag och nu vet du inte? XD HAHAHHAHAHAHAH, jisses!

Men tror det gick bra på provet så. :)

Och erkänn att det känns tomt på väggarna nu? Hahah ;)



§§§§§§§

2011-01-20 @ 19:57:27
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

sv: ska bli skitkul! :) vi ses snaaaaart :D mindre än 12 timmar, höhö, jag kan min matte xD

hahahah, trötthumor.se x)

poss! :* §§§§§§§§§

2011-01-20 @ 21:37:10
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0