Random

Hejsan!
Har fortfarande inte tagit kort på min julklapp jag fick!
Orkar inte ladda batterierna och ta några kort, gör det nog i morgon haha :)
Well, ingenting har hänt.. nu i början av det nya året om man säger så.
Pappa försöker få ut mig ur huset av någon knäpp anledning?
Han tycker helt plötsligt att jag ska dra med mig Maria och åka in till stan eller något, visst, inte mig emot, men han brukar aldrig föreslå såna saker, baha ;)

Har ingenting att göra just nu, ingen lust med något heller. Idag är en sådan dag när man inte vill något annat än titta på film med lite godis och en filt över sig.
Åh gudars vad det där lät lockande! Synd bara att godiset är slut :(
Okay, jag har ingenting mer att prata om.
Vill inte att det här ska bi ett alldeles för onödigt inlägg, så jag slutar nu!
Hare gött så skrivs vi snart!
Eheheheheheehehe, fiiin :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0