Julklapp; First Step 2 Forever; My Story

Hellu guys!
Fruktansvärd uppdatering har det varit här, sorry för det! Absolut inte mening, har varit fast på Twitter typ hela dagarna. Twitter = Min nya bebis! lol.

Har även funnit orken att ta kort på julklappen som jag lovade. Fick Justin's bok: First Step 2 Forever; My Story.
Den är underbar, man skrattar, ler och gråter när man läser den (iaf jag.)
Fylld med känslor med andra ord. Och det är verkligen fantastiskt att få läsa om hans liv, i hans perspektiv och allt men även hur andra personer påverkar honom (positivt)
Belibers, Om ni inte har den.. se till att skaffa den! 
Taget direkt ur boken:
That was the Christmas where I met that girl and made out with her furiously for several days straight and we went on to have the most romantic relationship in the history of man. Wait... that did not happen. But I did have fun just pranking you right there while you sat excitedly in your room reading about it. Sorry, I just hade to have a little fun. Next chapter. AW, C'MON!!
Vad jag garvade där, haha. Så underbar han är! *-*


Innehållet tog jag inte kort på, eftersom jag inte vill förstöra nöjet att titta på alla smeeexxia bilder!
Mmm, you got that right! Dööö heta bilder! rawr.
Vi skrivs någon annan gång, hare gött!

Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

- yes! yeah #IMAHONEYBEE and we like it :D <33333333

2011-01-09 @ 11:01:21
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0