"I'm pregnant!"

Angående rubriken, Maria sa det precis innan hon skulle svälja huvudvärkstabletten, lol.

Skolan idag var helt okey. Fast, eller ja, det ska vi inte gå in på. Vissa saker kunde varit bättre. Men som tur är finns min underbara Maria där, som stöttar mig genom allt.§
Vår lärare hade turborättat våra svenska prov, och resultatet kunde gått bättre, men borde vara nöjd ändå. Fast alla vet att jag inte är det. Typiskt yosofine med andra ord.
Aja, efter skolan drog jag in till stan med syter-yster (aka Maria), köpte lite godis, eller vattenmelon och choklad som vi ska käka senare till någon mysig film! :)

Vi tittade på All Time Low -live dvd:n förut, och aye.. Maria.. döda mig inte, men JhfdikjshodijasIOJDIKHEFUIHDSKJDHKJDHFJSDJGHVJSDX vad underbara de äääär *-*
Helt sjukt! mygod.

naaaaaaaaaaaaaawel *-*

Nehe, nu ska jag sociala mig lite, snart blir det nog film!
Hare gött, kanske hörs senare.. annars i morgon! Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hhahahahahhaha, rubriken XDDDDDD hahahahhaha, gudars xD

Du borde va nöjd, jaaa. :)

Hahhaha, vattenmelonen... xD Hahhaha, skapligt kul var det! ;) Ska bli goooooos ikväll! :D

och heeeey, varför skulle jag mörda dig?! :O HUH?! kör lite nicole style med ?! haha ;) men de är ju fucking underbara! - typ tones med love på dem! -

Kommer bli bäääääst ikväll! :D Älskar dig !! §§§§§§§§§§§§

2011-01-21 @ 21:04:25
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST hade vi det. :D Så jäkla kul och gott var det, dock åt man kanske lite för mycket, hehe xD killarna är GRYMT söta! - typ kärlek! §



låten är underbart bra, kärlek på den. :D



love, §§§§§§§§§

2011-01-22 @ 16:41:56
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0