Happy birthday to you my dear!§

I detta inlägg, vill jag säga Grattis på födelsedagen älskade bästavän, du är bäst!§
Idag blir du 16 år, stor tjej *-*

Jag älskar dig och jag finns alltid. Jag hoppas att du aldrig glömmer det. Du och jag, tillsammans ska vi klara det här. Du och jag mot världen.
Vi ger aldrig upp, inte så länge vi har varandra.
Tänk, i slutet av sommaren kanske vi går omkring på gatorna i London. Du och jag, som de två klanskallarna vi är. Men det gör inget att vi är klantskallar. Vi är oss själva.
Du är ALLTID dig själv. I alla lägen, vilket är något jag beundrar.
Du är som min syster, min älskade syster, som jag älskar med hela mitt hjärta.
Vi för alltid, Du och Jag.
Nu klarar vi det här. Once and for Always.
MyPeace.

Iloveyou§

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är finast! När du tog upp London, jag kunde inte hålla mig för garv! Längtar, vi ska fan dit! Jag älskar dig, du är underbar, and I mean it. (Varför måste jag se så fruktansvärt sur ut på bilden? HAHAHHAA)

Forever & always, I love you. §§§§§§§§§§§

2011-01-30 @ 00:11:29
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0