Fyra bugg och en coca cola

lol på rubriken. Ibland kan rubriker vara riiiktigt jobbiga.
Hejsan hoppsan lillebror!
Nu ska jag byta om till lite andra kläder. Sitter i mjukiskläder, kanske inte ska gå på 50års kalas med det.. eller?
haha nej då :)
Får se vad det blir. Något hittar jag väll alltid!
Skolan idag var helt okey.. eller nått.
Vissa lektioner var kul. Det som är jobbigast är väll rasterna nu.. eller ja, jag vet inte. Får alltid en klump i magen.. vet inte varför.
Aja, skitsamma.
När jag kommer hem ska jag chilla.. som fan. Är rätt trött, men kommer väll bli pigg av att vara där antar jag, lol.
Bloggar sen när jag kommer hem! MyPeace

you smiled, I smiled.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: Eller hur? - Bilden är typ fiiinaaaaast :DDD §§§§§§

2011-01-28 @ 20:30:49
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0