feber och illamående står verkligen inte på min önskelista just nu.

hallåja! =]
hoppas ni alla mår bra, i varje fall bättre än mig..
Har feber, ont i halsen och illamående.. INTE okey. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu.. jag menar.. snart börjar ju alla nationella proven o så :o
Dagen började med att jag kom till skolan.. hade e-val, men började bara må sämre och sämre. Lektionen slutade, jag gick och satte mig i en soffa, och somnade. Heja. Lol.
När spanskan började gick jag runt i skolan för att hitta skolsköterskan. Hittade henne aldrig, så letade upp hemkunskapsläraren och bad henne att öppna till vilorummet. Fick ett glasvatten och somnade på sängen där inne. Sov i en och en halv timme ungefär.. skapligt skönt. Dock mådde jag hur illa som helst när jag vaknade.
Åt inte heller någon lunch, så kan ju vara lite därför jag mådde illa..
Slutade med att jag åkte hem med en liiite tidigare buss. Typ en timme tidigare eller nått.
När jag kom hem åt jag en smörgås innan jag gick och la mig igen. Sov tills Jens kom hem, åt lite mat innan jag gick o la mig på sängen igen, känner mig proppmätt fast jag inte är det :s
nu ligger jag med laptopen bredvid mig och kan knappt hålla ögonen öppna.. är cp trött.
Har dessutom lite feber, dock inte så jätte mkt.. men iaf.
Aja, ska försöka vila ett tag. Hörs troligtvis senare.. om jag orkar!
Hare gött!
gammal bild från musiken,

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Eeeeeeey, stolt fotograf 8) hahahha, random :D

Krya på dig, finns på mobilen om det är nåt! FINNS ALLTID!

Love, §§§§§§§§§§

2011-01-25 @ 22:04:49
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0