Bleeding Love

Hejsan hoppsan!
Hemma ifrån Maria nu, tyvärr :(
Vi har skrattat, tittat film, skrattat, ätit choklad och skrattat, lol.
Fan va underbart kul jag har med dig syster *-* Du är bäst!§
Saknar dig redan förresten.. men vi ses ju på måndag! :)

När jag kom hem började jag sortera lite vid mina grejer, pappa håller ju på att fixa i ordning i mitt rum innan han ska börja tapetsera, så han har ställt in alla mina saker i ett annat rum, och dom sakerna sorterade jag lite ur. Dock inte allt, var tvungen att plugga också.
Så efter drygt 45 minuter började jag skriva lite på min NO uppgift om Solenergi och Olja. Nu är den snart klar vilket känns otroligt skönt. Har bara sammanfattningen kvar och sen skriva allt på datorn, men det gör jag i morgon. inget jag orkar göra i kväll.
Kände att jag mådde riktigt illa förut, troligtvis av all choklad. haha :)
Men så fort jag fick i mig lite mat så mådde jag bättre. Och nu sitter jag här, pigg som en lärka. 
Lyssnar på lite musik och chattar med Maria.
Blir kanske att titta på en film lite senare, eller bara sitta och chatta, har inte bestämt mig än!
Aja, ni får ha det så bra, så hörs vi senare! Hare gött!
>>MARIA 'UNDERBAR' SYSTER<< FÅR KÅTSLAG PÅ DENNA MAN! MOHAHAHAA :D

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Bilden, oh my god... - Hahha typ: "eight, OH... MY... GOD!" hahahahah xD

hahahha, det var skitkul! :D känner mig som ett fett litet chokladägg nu dock! XD

det är ju aslångt till måndag... :( aja, vi ses väl då... :( och jag tar med headset och skåpsnyckel xD

love, §§§§§§§§§§§

2011-01-22 @ 20:27:18
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: ah, min bebis är finast. - hahah, skoja inte, känner sig asfet efer all choklad! xD och jag saknar dig med, göra om snarast :D



hahah, awwwwwwwwwww. - :DD kan ju bero på att bilden är så fiiiiiiin. -



puss älskar dig! §§§§§§§§§§§§

2011-01-22 @ 20:28:28
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0