At Home


Wtf? lmao

Hejsan alla! =]
Blev att vara hemma idag, trots att jag inte har någon feber. Men magvärken tog över. usch D:
Har inte gjort något idag, bara suttit vid datorn. Ska läsa lite på engelska glosorna, kanske gör dom på idrotten i morgon om jag inte ska vara med. Men ska nog det, lol vi får se :)
I kväll ska jag sova i mitt rum! Dock har inte alla möblerna kommit in, pappa målade just en sista sak idag, min bokhylla. Pappa har gjort någon frän grej, så jag kan ha TV:n i bokhyllan typ. Komplicerat att berätta, kan kanske visa i morgon när det är klart! :)
Förövrigt blev jag riktigt jävla nöjd med mitt rum. Underbar vägg, som ni ska få se snaaaart! mahaha!
Ska strax äta, fast jag är mätt. Eller, jag är inte mätt.. har egentligen en tom mage, men konstigt nog känner jag mig mätt! Sjukt weird.
Anywaaays, I'm tired. Like hell.
Har inte sovit så mycket i natt, även att jag gick o la mig tidigt. Suck. 
Sitter och nördar twitter just nu, väntar på att något roligt ska hända! :)
Hoppas ni hare gött, så hörs vi senare! Mypeace.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: Nah it's no big deal. :) I'll be all right.

Love, §§§§§§§§

2011-01-26 @ 18:48:48
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0