out of words..

(döda mig inte för bilden, men ich älskar den.)
Det är så mycket jag vill säga till dig, men jag vet inte hur. Orden finns inte.
Förlåt.
I know.. I'm such an asshole, men det är jag. Jag gör saker fel, men för det betyder det inte att jag inte vill rätta till dem. Jag saknar dig, och jag menar det verkligen.
Allt blev fel på så kort tid, på fel sätt. Helt plötsligt gled vi ifrån varandra, pratade allt mindre.. I don't know why, men så blev det.
Jag vet inte riktigt vad jag gjorde fel, men något var det.
Hur eller hur, denna text blev väldigt dåligt formulerad, men jag vill bara att du ska veta att jag alltid finns, no matter what. Jag kommer alltid att älska dig, du är min syster, min andra hälft. Och vet du vad? systrar bråkar... men dom förblir alltid systrar.
I love you, britten. Forever and always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0