I miss you so badly, I'll never forget you.

Chillin' in my bed.

yeah, det är allt jag orkar göra just nu. Ligga i sängen och lyssna på musik. Jag har totalt tappat lusten med allt, det är därför min bloggning har blivit så dålig. Jag är ledsen för det..
En dag, hoppas jag att jag hittar styrkan att berätta om det som tynger ner mig.. men idag, ikväll, är inte den dagen.
Den frågan som jag får ofta, Är du okey?
Mitt svar: ja det är klart! på utsidan. Jag gömmer allt det jobbiga på insidan, med ett leende fastklistrat på läpparna så inget ska läcka ut. Men nu, orkar jag inte låtsas längre. Jag trycks ner på botten, Igen.
För mer än ett halvår sedan, lyckades jag glömma allt, gå vidare med andra ord. Men nu kommer allt tillbaka som ett fucking knytnäve slag i magen. I fucking hate it.
Why is it so hard to find love.. close to yourself?
Har ni någon gång varit kär i någon.. som bor en bit ifrån er? Då vet ni precis vad jag pratar om.

Sorry, I gotta go.
Ska till stan med pappa i morgon, köpa gardiner, och förhoppningsvis kommer jag hem med något annat som jag väldigt gärna vill ha också..
Är så jävla sugen att ha det just nu. aye, bye.
MyPeace.
Can you see how hurt I am? no? oh, I thought so.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: HAAHHA, chilla :| O.O HAHAHHA nejmen nu är skitinlägget publicerat >.< hoppas du är nöjd med dig själv! hahah :D jag saknar dig. :(

i love you, §§§§§§§

2011-02-06 @ 13:56:50
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: Men jag skrev ju fortfarande om dig dock så det köper jag inte. ;) :D Jag älskar dig och kommer alltid finnas, även om du hittar nån som är 1000 ggr bättre och du inte vill umgås med mig så kommer jag finnas där för dig! Jag lovar att alltid stötta dig, alltid. Jag finns 24/7, älskar dig finaste syster! §§§§§§§§

2011-02-06 @ 14:05:30
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0