PRAON ÅT HELVETE

Tja,
precis som jag har skrivit i rubriken så gick praon åt helvete.
Kom ihop mig med min handledare, det blev bara pannkaka och slutade med att jag drog därifrån.
Hoppas på att jag kan vara i skolan i morgon, annars blire att vara hemma och plugga som en dåre.
Blir så jävla less.

Sitter och lyssnar på JB o försöker hitta orken att plugga, det går inte så bra dock, suck.
Väntar på att min lärare ska maila tillbaka, vill gärna veta om jag kan vara i skolan eller inte!
Jag lägger upp skolfotona nu, så får ni se hur dom blev.
Översta raden från vänster: Björn(Mentor), Kalle, Joel, Maria, Agnes, Sanna, Martin, Christian(Mentor)
Mellersta raden från vänster: Jessica, Ellen, Alfred, Mi, Evelyn, Linnea, jag, Adrian, Jimi
Främre raden från vänster: Linda, Jennifer, Jessica, Ellinor, Bella, Rebecca

Mitt enskilda kort. Ful like always,

Jag skriver senare!

Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

Nej du är inte ful gumman! :D <3333333

2010-09-30 @ 19:15:12
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0