GOD BLESS THE BROKEN ROAD

That led me straight to you..
Första inlägget i den nya bloggen!
Jag behövde börja om, en lite seriösare blogg.
Denna kommer handla om min vardag och musik,typ som den förra ;)
För er som inte vet vem jag är,
Jag heter Josefine, är 15 år, bor i ett skit ställe, bara längtar tills jag kan komma här ifrån.
Älskar musik, klarar mig inte utan den.
Jag lyssnar på det mesta, men favoriterna är Tokio Hotel, Eminem och Justin Bieber.
Går sista året i högstadiet, funderar på att välja media programmet på gymnasiet.
Älskar att skriva.
Det var nog allt, bhaha.
Tittade just på idol, inga favoriter med idag. Daniel var väldigt bra, har inte lagt märke till honom förut.. men han var ju skit bra!
Dock hoppas jag att Sebastian Krantz blir räddad av juryn i morgon.. han MÅSTE gå vidare till fredags finalerna!
Nu ska jag fortsätta att chatta samt musik.
Nästa inlägg kommer i morgon bitti tror jag, alltså innan praon!
Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0