We will make it.. together.

Jag vet inte hur jag ska börja detta inlägg.
Det är så mycket som jag vill ha sagt, som liksom inte kommer ut rätt eller så går det inte att uttrycka mig i ord.

Under min uppväxt, har folk alltid sagt till mig: Du kan, bara du vill.
Och det stämmer faktiskt. Om du vill något.. så mycket att du gör allt för det, då kan du. Du måste själv tro på att det ska funka, annars går det inte. Hitta styrkan i dig själv liksom, då kan du klara det du vill.
Du kanske vill lyckas med studierna.. få killen du alltid drömt om?
Om du bara vill, då kan du. Ingenting är omöjligt i denna värld. Ingenting är omöjligt, men det kan däremot vara väldigt svårt att uppnå.
Jag sitter själv i denna situation. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vill men vågar inte liksom. Ni kanske känner igen er?
Allt jag vill är att hitta den förbannade styrkan, modet, så att jag kan uppnå mitt mål.

"Det är inte så svårt..."
Nej inte för er kanske. Men för mig är det annorlunda. Jag har aldrig känt så här förut, vilket gör det hela mycket svårare. Och min tid... den rinner ut, precis som sanden i timglaset någon gång gör. Ingenting varar för evigt.
Det är just nu... just precis nu när allt känns som skit, när man verkligen behöver någon som stöttar en, någon som hjälper en på vägen...
Det är då man vill ha någon bredvid sig. Som ständigt finns där, när det går uppför och även när det går utför.
Jag menar, alla har väll någon som står en extra nära? Någon som man berättar i stort sett allt för? Någon som bevarar alla hemligheter man delar med sig av?
Det kan vara en bästa vän, en familjemedlem.. syster/bror, mamma/pappa, vad som.
En sådan har jag, eller inte bara en.
Det finns ett fåtal människor som jag faktiskt litar på. Jag har lärt mig med tiden, att aldrig ta något för givet, likaså aldrig släppa in fel folk i mitt liv. Med fel folk menar jag de som ständigt förstör för en, som vänder ryggen till när man behöver dem, jag tror ni förstår min poäng i det hela.

Utan dessa personer, som får mig att må bra.. skulle jag helt enkelt inte orka. Jag skulle inte ha orken att leva, orken att andas.
Och nej, jag är inte dramatisk, jag säger bara sanningen.
De människor som står väldigt nära hoppas jag att ni håller hårt om, riktigt hårt. Jag vet hur det känns att förlora någon man verkligen älskar.. det gör ont, en smärta man aldrig glömmer.
Jag säger bara en sak, We Will Make It Together.

Kommentarer
Postat av: Norea'♥

Vad är det du vill uppnå ?

Det är sant precis som du säger , ingenting är omöjligt.

Vi kanske inte står så nära varandra , men mig kan du lita på. ALLTID ♥



Finns för dig när som helst , hur som helst , var som helst !

älskar dig !! <3333333333333333333333

2010-10-11 @ 20:15:11
URL: http://nonnoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0