Vintertid

Tjosan, i natt skulle klockorna ställas om.. jag vaknade 9, trodde jag, fast klockan var ju bara 8 >.<
Suck, bahaha.
Anyways, idag ska jag inte göra någonting typ.. packa lite eftersom jag drar till käraste Maria i morgon
*-*
Får inte glömma att ladda batterierna till kameran i dag, eftersom Maria och jag ska ha en liten foto stund inne i stan!
Leta upp en.. ehm.. vacker.. vägg och ta lite kort.. :$
Ska nog försöka köpa ett nytt headset i morgon också, eftersom mitt gör så ont i öronen >.<
Blogg-uppdateringen kommer nog vara ganska dålig när jag är hos henne, men jaa, nått inlägg kommer nog in! :)

Snart ska jag dra ut på en promenad/springtur.. har inte riktigt bestämt mig vilket än!
Skrivs senare gott folk!

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jaaa fota inne på stan! - Hahaha, jaaa vilken vacker vägg? ;) Vavava? ;)

Jag får se om jag köper min Alex-mössa - eller något annat :D får se ;))) och öh varför skulle du bry dig ? ^o) hej hej intressant kommentar eller inte, haha x)

men vi ska ha det AWESOME! :D älskar dig tysken! §§§§§§§§§§§

2010-10-31 @ 13:57:51
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0