Våfflor!

Hejsan! :)
Pappa och jag bestämde oss för att göra våfflor till lunch idag! Skapligt gott!
Dock, efter vi gjort smeten o allt klart, väntade vi bara på att våffeljärnet skulle bli varmt, men det blev aldrig det.
Jag satt vid laptopen i köket och lyssnade på JB med pappa och väntade på att det skulle bli varmt.
Tillslut orkade vi inte vänta, pappa konstaterade att det var trasigt, så han skickade iväg mig på cykeln till farmor för att låna deras våffeljärn.
När jag kommit dit, ringer pappa och säger att jag inte behöver hämta det, för vårat har blivit varmt.
Det visade sig att pappa hade "glömt" sätta i sladden.
Eller han hade satt i sladden så järnet blev lite varmt, men sen drog han ur den och bytte plats med brödrostens sladd, men han hade inte satt i våffeljärns sladden utan sladden till brödrosten. Man bah: yaaypan!
Så en onödig cykeltur till farmor fick jag på köpet, men det var bara gött att få komma ut lite! :)

Så nu har jag ätit våfflor, är så jävla mätt >.<
Ska fortsätta skriva lite nu, funderar på att börja på något nytt..
Skrivs senare!
skapligt gott! *-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0