U-Samtal

Hej!
Nu har jag äntligen haft mitt utvecklingssamtal.. och jag måste väll ändå säga att det kändes väldigt onödigt att ens åka dit >.<
Jag visste redan vad dom skulle säga typ.. så jao.. ganska onödigt... + att det tar längre tid att köra till skolan än vad samtalet tar..
Jaja, nu är det i alla fall gjort.
I morgon är det sovmorgon och so-prov. Sovmorgonen har jag tyvärr ingen nytta av, tack vare att det inte går mer bussar än den bussen jag brukar åka med vid tjugo över 7... så får sitta i skolan i en timme och häcka.
Om jag har tur så.. jaa har jag fixat lite sysselsättning.. om man kan kalla det så *-*
So-provet hoppas jag går vägen.. men min lärare trodde det, så... ja det blir nog bra ;)

Nu ska jag snart käka en macka o lite så.. ska fan sova tidigt i kväll, är så jävla trött.
Somnade till i bussen på vägen hem, och det var INTE trevligt.. drömde värsta äckliga, :s
Vi kan ta det någon annan gång om ni vill, orkar inte nu bahah :)
Hoppas ni har det bra!
men heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej söt *-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0