Trötter

Halloooj :)
Dags för mig att dra mig till sängs nu, I guess ;)
Är förjävla trött, suck.
Vill bara meddela alla, att jag är JÄVLIGT taggad inför filmkvällen på måndag och tisdag! (y)
As bäst ska vi ha Maria, §
Till dig från mig:
Jag älskar dig, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du är bäst, det går liksom inte ens beskriva hur mycket du betyder för mig. Du finns alltid där, IRL, sms eller samtal. Alltid liksom. Det känns bra att alltid ha någon man kan vända sig till, när man behöver någon. Och du finns där. Du förstår mig.. bättre än jag förstår mig på mig själv till och med.
Du säger att du ska hjälpa mig(du vet vad vi snackar om) Och jag vill bara säga en sak: du har redan hjälp mig MASSOR!
utan dig, skulle jag fortfarande vara kvar på ruta ett, aldrig komma vidare. Det är DU som alltid pushar på mig liksom.
Det är du som får mig att slippa ångra mig.

Att beskriva i ord hur fucking underbar du är, det går liksom inte. Det är helt omöjligt.
Jag önskar att jag kunde få ner det bättre än så här, men allt ligger bara huller om buller i skallen på mig just nu, så jag vet inte vad jag ska skriva.
Du är bäst, och vi kommer klara det här.
Om vi hjälps åt. Tillsammans.
Älskar dig, britten,§

Jag ska hjälpa dig, göra precis allt jag kan. Det lovar jag. Jag lovar och svär på ***** liv.
Älskar dig,§

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag älskar dig tysken! Och jag ska hjälpa dig tills jag tagit mitt sista andetag, jag lovar. §

Och jag hoppas du vet att du nyss räknade upp dina egenskaper... :) Jag älskar och vi ska ha det bäst måndag/tisdag! :**

ÄLSKAR DIG FINIS! VI SKA KLARA DET HÄR! §§§§§§§§§

2010-10-29 @ 22:26:24
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0