Tankar

Vart ska jag börja..?
Tack.. eller nej.. eller...?
tack, för att du fick upp mig ifrån botten.. men ändå tack för att du puttade tillbaka mig.
varför..
Vart jag än går, vart jag än är, påminns jag om dig.
Jag vill inte veta av dig, men ändå finns du ständigt i mina tankar. Det var redan jobbigt innan du kom in i mitt liv, men det blev bara värre när du försvann ur det.
Helvete, hur kunde jag vara så dum?


Sen har vi dig..
Aldrig någonsin har jag känt så här.. det är så jävla underbart att få uppleva det här.
Men fan, allting blir bara fel.
Det var inte meningen att det skulle bli så här från början, hur kunde jag vara så dum som lät allting fortsätta.. låta alla känslor komma fram?
Att prata om dig/med dig.. får mitt hjärta att liksom hoppa av lycka.
"... vi tror att hennes hjärta tar ett stor skutt varje gång hennes kärlek går förbi..."
Ja, det är sant, så jävla sant.
u are amazing, just the way you are.. and I really miss u.

Kommentarer
Postat av: Nattis

Är det om mig ? Om det är om mig så säg det till mig istället för på bloggen. Fast nu är jag inte säker på att det är om mig... <33333333333333333333333333

2010-10-14 @ 09:19:52
URL: http://mellodyy.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Tysken... Du vet att jag alltid finns där -alltid! Jag vet att jag inte är världens bästa eller något liknande men jag lovar att alltid finnas där, att alltid lyssna och försöka hjälpa dig, för jag älskar dig och att du är lycklig och mår bra är det viktigaste! Jag älskar dig, ring klockan tre på natten och jag lovar att ändå snacka -love you.

<33333333333333333333333

2010-10-14 @ 17:48:34
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0