Stan med Britten

Tjosan!
Idag efter skolan var jag i stan med Britten, mycket trevligt!
Började med en härlig busstur in till stan. Bahha jaddu.. Zzzzzz *-*
anyways.. Vi drog ill ICA för att handla lite..
sedan blev det skoaffärer för min del!
Hittade ett par vinterskor, som är helt okej. Hatar verkligen vinterskor. Det jag däremot verkligen gillar är högklackade eller sneakers/gympaskor! *-*
Men tyvärr, är jag så fruktansvärt lat så jag pallar inte ta kort idag! men kanske någon annan gång om ni påminner mig ;)

Sen.. bar det av hemåt med tjugo över 5 bussen.. som jaa, bjöd på mycket skratt.. dock var det nog tröttheten som tog över, eftersom vi garvade like hell åt dåliga skämt, x)
I morgon ska jag in till gymnasiet (hjälp!) för "öppethus". De ska snacka lite om linjen Samhäll och vad den innebär o så i guess. Ska bli helt okey!
Sen på Onsdag är det dags för utvecklingssamtal i skolan.. suck. Hatar verkligen sånt. Inte för att de pratar dåligt om en eller så.. men va fan, palla sitta o lyssna på stuff som dom redan berättat för en? + att mina lärare har en tendens att hamna utanför ämnet också, yaay great!
Äsch, det blir nog bra ändå! Och på torsdag är det dags för ytterligare gymnasieinfo.. dock om linjen Hotell - och turism! :)
Det är nog vad jag ska göra nu i veckan.. sen i helgen blir det att åka in till Lottas föräldrar på middag, hennes mamma fyller nämligen år! :)
Gud vad jag babblar känns det som, bahah vi hörs senare!
bild ifrån arkivet.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Tack för en awesome dag! :D var askul! :))) och visst, kunde ha blivit bättre men var helt bra iaf :D och på bussen, shit min mage alltså! HAHHAHAHAHAHHAHA

Murra? wtf? HAHAHHAhaH

jag älskar dig §§§§§§§§

2010-10-19 @ 22:16:52
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0