Spotify är cp

Tjosan!
Nu har jag skrivit klart min novell, och även börjat renskriva den på datorn!
Kände att jag behövde en paus, och då ska självklart spotify cp:a sig!
Jag får damp.
Och det vägrar ju funka också, gaaah D:
nej men hej, nu funkade det *-*
Fail!
Dagen idag har varit helt okey, speciellt en grej som vi inte behöver ta här,§
och Tack Maria, för att du livar upp dagen, bahah *-*
Vi måste vara snart o träffa Dan - The man huh?
Nu ska jag lyssna på musik och chatta,
Dagens låt:
Numb - Linkin Park



Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

HAHHAHA, du är så välkommen så! :DDD ;););)

men spotify fucka sig när jag kom hem D: och verkligen bra med mitt humör denna vecka (jävla otursvecka!).

och oj, undra varför du .. hmm, du vet vad ;)

"Linkin Park :)?" hahha, you love it :D

älskar dig! §

2010-10-07 @ 19:50:09
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0