Söndag

Tjenare där!
Skriv aldrig något godnatt inlägg igår, jag... orkade inte det.
Istället satte jag på Tokio Hotel Humanoid live dvd, och somnade gråtande till den (y)
Vaknade av att introt(som är där man ska starta konserten eller välja låt osv) stod och spelades om och om igen. Så jag stängde av tv:n och somnade om.

Söndag.
fan vad jag hatar den dagen alltså. Den är verkligen så HEMSK!
Började i alla fall dagen med att göra någon nytta.. nämligen plugga!
Nu har jag pluggat i 1,5 timme.. och jag är trött >.<
Men vill verkligen klara so(samhäll) - provet så ;)
Nu ska jag nog dra ut med kameran och fota lite höst bilder!
Skrivs senare!

Kommentarer
Postat av: Norea'♥

Sv; Neej :O Men du gör säkert ^^

2010-10-17 @ 14:39:45
URL: http://nonnoos.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Ååh vad jag önska att jag hade en tv i mitt rum med! >.< Då skulle jag bara mysa ner mig o kolla film innan jag somna och gaah D: Du har sån tur! HAhhaha x) Men när jag flyttat hemifrån, då jäklar ska jag göra fiiint i mitt hem :DD

och awesome bild! :D helt awesome!

Älskar dig! §§§§§§

2010-10-17 @ 20:48:37
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0