Skönt och uppfriskande!

Hejsan!
Tillbaka ifrån min 20 minuter härliga springtur!
Skapligt uppfriskande och skönt måste jag säga! Dessutom kommer inte tankarna åt dig, åtminstone inte på mig!
Ska försöka att komma ut och springa så mycket jag kan på höstlovet, även fast jag ska göra lite andra grejer!
I alla fall när jag är hos mamma ska jag förska komma ut och springa lite runt kvarteren :)

Jag ser extremt liten ut på den bilden, -.-

Grå Tjocktröja, Svarta munkisbyxor, Lila brottarlinne och mina idrottsskor ;)

En svettig men uppfriskande Josefine!

Ska alldeles strax hoppa i duschen, så fort tvättmaskinen är klar!
Ska försöka hålla det här löftet nu, komma ut och springa så mycket som möjligt!
Ha det bra, så skrivs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Nu känner jag mig dålig som fortfarande inte varit ute och sprungit... :( Jag behöver det om någon D: Hej hej jag är tjock? Åh gud, måste springa runt på stan imorn för att få motion! Du kommer dö av att det är så pinsamt! Hahha.

Poss §§§§§§§§§§

2010-10-31 @ 13:59:14
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0