Skola + prov = INTE okey.

Tjosan!
Har nyss pluggat matte, egentligen fattar jag inte hur jag orkar.. ja menar, har haft ett prov idag, och är helt slut efter berg och dalbanan i skolan.. men ja, plugga måste göras ibland, speciellt om man heter Josefine och inte fattar ett piss av matten! :)
Yaypaaan, jag känner att jag kommer klara det här matte provet, NOT.
Blir så frustrerad när det är saker jag inte fattar, >.<

Det kommer nog ett litet.. filosof inlägg senare om man nu kan kalla det för de...
Måste skriva av mig känner jag.
Ni kommer troligtvis inte fatta ett piss, men ja.. då behöver ni inte heller läsa!§

Hoppas på något bättre i morgon..
I've got my fingers crossed!
Nu ska jag snart äta, sedan plugga vidare lite!
Vi skrivs senare!
bara för att han är så fin, och kämpar för att hålla mitt humör uppe.§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0