Rent rum

Tjo :)
Har nyss städat rummet, och jaa, det behövdes verkligen! (a)
I morgon är det öppet hus i skolan.. och jag måste väll ändå säga att jag INTE ser fram emot det.
Men dock blir vi lediga på min födelsedag den 2:e maj, vilket är jävligt soft!
Och nu vill jag höra en stor applåd! Jag är klar med min NOVELL!!
Yaaaaypaan :)
Ska skicka den till min lärare sen.. eller så får han den i handen på måndag, vi får se ;)

Jag och Maria får försöka att göra det bästa utav dagen i morgon, försöka umgås så mycket som möjligt liksom!
Allt blir kul i din närhet, det vet du va? *-*
Ehm.. jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men vi hörs senare antar jag!
you have no idea what i hide behind that smile.~

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Vi ska göra det bästa vi kan av dagen imorgon, jag kan ta med mig kameran så kan vi flumma ute? :) Haha, vad som. ;) Och grattis till novellen! :D Går inte så bra för mig, jag trycker ner och så ser jag bakgrundsbilden och då hoppar mitt hjärta till och allt blir helt, ehehe... :$

Och neej, det visste jag inte. ;o



Och jag finns ALLTID, jag lovar. Även ifall du inte skulle vilja berätta för mig så finns jag -I promise.

Älskar dig tysken! <3333333333333333333333333333

2010-10-15 @ 18:59:52
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0