öppet hus + råplugg!

Tjosan!
Idag var det öppet hus i skolan.. vilket faktiskt var helt okey. Chillade ganska mycket, samt bakade bröd med Maria!
Fick även dra hem en typ 20 minuter tidigare också, fett jävla najs :D
När jag kom hem åt jag lite sedan bakade ja och pappa sockerkaka :)
Sen... suck, var det verkligen på tiden att jag pluggade lite so, så jaa det har jag gjort i över 2 timmar nu. Råpluggat riktigt ordentligt med andra ord ;)
Provet har vi på onsdag eller torsdag (kommer inte ihåg det exakta datumet i huvudet.)

Lite bilder ifrån idag:
lite utav grejerna till loppisen på öppethus.
~
~
musik-café, klasskamrat som uppträder.
musik-café, klasskamrat som uppträder.
Bilder som målades under konstnärs-besök.
Måste väll ändå säga att jag är stolt som har varit med och gjort denna tavla ^^
De ska hängas i en ladugård senare. Och erkänn att bajsen nere i vänstra hörnet ser äkta ut samt flugorna! Tavlan är i 3D kan man säga :)
En glad musikant efter en lyckad uppvisning i frizon ("cafeterian")
En kanske inte så glad Josefine. Bahha allt plugg tog kol på henne.

Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik samt chatta :)
Ska snart käka lite också. Skrivs senare!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var helt okej, believe it or not. Hade i alla fall något att göra idag. :)

Men shit min bild alltså, hahah. x) Gud, nu märkte jag att den sitter typ i mitten av allt. O_o Holy jesus!

Och du är otroligt vacker tysken! :o You-know-who skulle vara lyckligt lottad att få en tjej som dig, vi ska fixa det här -all right? Jag ska hjälpa dig så gott jag kan, I promise.

Älskar dig tysken! §§§§§§§



SV: spelar ingen roll... jag har inte en endast liten chans, viktigare för mig att du är lycklig och det är precis jag ska se till att du blir! Tillsammans ska vi se till att du får ett leende på dina läppar som aldrig försvinner!

Love you §§§§

2010-10-16 @ 21:07:55
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0