Novell

Heej :)
Har suttit och skrivit på min svenska novell i typ två timmar nu!
Den börjar leda mot sitt slut, bara lite till, sedan renskrivas på datorn!
Älskar verkligen att skriva, vet inte om jag har nämnt det i bloggen förut, men det gör jag i alla fall!
Bild: google.se

Kände att jag var tvungen att ta en liten pause ifrån att skriva, så tänkte slänga in detta blogg-inlägg :)
Förlåt för mitt... ehm humör igår. Det var verkligen inte på topp, och det är det inte idag heller, suck.
I morgon är det simhallen, yaaaaay, not. Hatar att dra dit, speciellt med skolan. Dock kanske jag inte ens kan vara med, men om jag inte är med riskerar jag IG i idrott. Har VG nu, vill gärna INTE sänka mig till IG.. det vore ju... ehm lite onödigt :s
Äsch, vi får se hur det blir!
Nu ska jag nog fortsätta med novellen och lyssna på musik som STÄNDIGT får mig på bättre humör!
Vad får er att må bättre när ni är på dåligt humör?


Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

I think you guessed it :D Eller vet i varje fall redan ;) Musik såklart! tänk bara på alla gånger i skolan man får utbrott, vad gör man då? drar på hög musik och så blire bättre. love music § annars så äre också vänner kan få en på bra humör faktist och sen... you know :$$ fast det kan ju också va därför man är ledsen >.<' jaja, you got me? :D

älskar dig ! §§§

2010-10-07 @ 19:48:58
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0