Never Say Never

Att känna så här är faktiskt jobbigt.
Att ständigt känna sig hjälplös, men ändå veta att man kan göra någonting. Man kan göra skillnad.

Never Say Never - Justin Bieber
Denna låt fick mig att tänka, riktigt ordentligt.
Alltid när jag lyssnar på den här låten, får den mig att vilja kämpa. Kämpa för det jag tror på.
Jag finner alltid kämparglöden i den här låten.
Vissa som lyssnar på låten tycker säkert att den är som precis vilken låt som helst, men inte för mig. För mig är den speciell, på sitt alldeles egna sätt.
Enda sedan den gjordes, har det känts som om den har "talat" till mig på något sätt, jag vet faktiskt inte hur jag ska förklara så att ni förstår men...

Äsch, nu ska jag försöka komma på fötter igen. Det känns som om jag har dränkt ner mig i massa sorger, så nu ska jag upp igen!
I morgon ska jag skita i er,
I morgon ska ni inte existera.

Dessutom ska jag och Maria vara i morgon! *-*
Det blir först skolan, sedan åka hem till henne eller till stan, vänta på att basketen ska börja.. titta på den, eller vara med.. vi vet inte riktigt! Sedan åka hem till henne o ha en mysig kväll, prata en massa o så, sen åka till skolan med bussen dagen därpå... HJÄLP!
bahaha jag drev ;) bara en som fattar!

Detta är det sista inlägget innan jag ska sova, pallar inte blogga mer idag. Får se om det blir något bloggande i morgon!
Hoppas allt är bra med er..
Kom ihåg en sak...
NEVER SAY NEVER!

Kommentarer
Postat av: Norea'♥

Sv; Ahha , okej! Men du KAN klara det! :D Och titta bara på Nathis , hon kämpade och kom in på det hon ville ! ♥



Gillar inte Justin Bieber .. men älskar faktiskt den där låten ! :)

Du kan lyssna på Dream On med Neil Patrick Harris och nån annan kille .. det är från Glee.

Den handlar inte riktigt om samma grej , men den ger hopp iaf <3

2010-10-12 @ 06:19:54
URL: http://nonnoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0