Nervous like hell..

Tja ;)
Sitter här och väntar på att klockan ska röra på sig, jag vill ha i morgon tack.
Är så jääävla nervös så det finns inte..gah!
Blir att ta med mig laptopen till Maria, så uppdateringen blir nog som vanligt, yaaypan skriker ni då! :D
Denna text blev väldigt onödig.. eftersom jag inte vet vad jag ska skriva.. suck.

Det blir nog att glo på A Walk To Remember, så vi båda kommer nog sitta och böla ögonen ur oss, bahaha!
Ska nog gå upp till bussen, som kommer ta cirka 20 minuter.. men då får jag min motion som jag missar i morgon, KANOOONERS! :D
Jag känner att jag ska sluta skriva nu, innan allt blir för oseriöst. Detta var mitt sista inlägg för i kväll, det kommer nog upp ett i morgon bitti innan jag dra! Sov gott,


För en kort tjej som mig,
är klackskor för att nå upp till dig,
den perfekta lösningen - för att jag ska bra må,
då måste jag kunna lätt dina läppar nå.
Du kan lita,
att med dessa nitar,
så når jag dig lättare din sötnos,
det kommer att bli så gos!

Bara jag och en till som fattar texten, ni andra kan bara ignorera den - tack! :)


Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Vem var det som skrev den?! VAVAVAVA?! ;) Och vem är det som ÄLSKAR den? :DDD Och du älskar bilden rätt så mycket va? ;))

Och det ska bli skitkul imorgon! :D Wiehue, awesome x1000. 8) Men glöm inte, vi ska se Kick Ass också wtf! D: KICK ASS - §§§

hahaha, vi ses imorgon tysken! :** poss, älskar dig! §§§§§§§§

2010-10-31 @ 20:57:01
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0