Msn / Power Of Youth Event

Hej! :)
Dagen började jobbigt.. och slutade jobbigt kan man väll säga..
Har bara sovit runt 3 timmar i natt, hade sån SJUKT känsla att jag inte var ensam i mitt rum.. det kändes som om någon bevakade mig och så där, sen tände jag lampan och ingen var där.. fan, men skrämma upp mig själv lyckades jag i alla fall! Tummen upp för det! :)

Skolan har varit... hmm, kan man kalla det okey?
Jaa, haha, den har varit okey, med sina upp och ner gångar!
Sen när jag kom hem.. pluggade jag lite spanska eftersom vi har prov i det i morgon.. Det känns som om jag kan det, men vi får se ;)
Och nu... sitter jag vid datorn, lyssnar på musik och KÄMPAR som faaan för att MSN ska funka igen.
Det hände nått skit konstigt, så msn är inte som vanligt.. så jag tog bort det, och ja.. nu funkar det inte alls, så sitter och installerar om hela skiten, suck.


Power Of Youth Event
Power Of Youth Event
Power Of Youth Event
Power Of Youth Event
Power Of Youth Event

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0