In the end..

it doesn't even matter..

Hejsan! :)
Hoppas allt är bra med er, önskar att jag kunde säga samma sak. Men nej, humöret är som det är. När jag tänker tillbaka på en del underbara stunder, så ja.. då är jag på topp, men ändå inte. Helt sjukt...
Skolan idag, har varit som den varit.. Huvudvärk till mesta dels utav dagen, yaaypaan!
Meeeen, det blev bra ändå.. Maria know what I talking about ;)
Tack gumman för att du fanns där idag, älskar dig! §
Dessutom matte prov och engelska glosor. Glosorna var dock inte ens svåra, men provet har jag inte någon aning om hur det gick.. hoppas på något bra!

I morgon är det sovmorgon.. eller nej förresten, inte för mig. Jag ska sitta i skolan och uggla i en fucking timme. Sugigt värre. Och Frizon kommer inte vara öppen, dubbel suck på det. Då får man sitta på dom jävla hårda bänkarna istället för soffor. Bajs :(
Ska även till gymnasiet efter skolan, ytterligare lite info, denna gång om hanverksprogrammet.
Nu ska jag strax käka, återkommer i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0