Höstlov!

Tjosan!
Idag var det sista skoldagen innan lovet, gött men ändå inte.
Rätt chill dag idag.. började med matte om jag inte minns fel. Vi jobbade två och två, jag tillsammans med Maria. Så spelade vi nått mattespel, trodde jag skulle dö av garv!
"VAD GÖR NI?!"
hahahaha asså gud,
Efter det var det slöjd. Rätt tråkigt om ni frågar mig, i alla fall just nu. Vi håller på med lappteknik. Det suger korv.
Sen SO..
Maria och jag hade kul i biblioteket! hahah asså hon och jag = två vilsna potatisar asså.
Sen lunch, trevligt.
Sist... NO. Bahha, men skapligt skön lektion en då, vi fick sluta lite tidigare dessutom!

Nu.. sitter jag o glor runt på facebook, bloggar och lyssnar på musik!
Ska snart leka lite i photoshop på den stationära datorn!
Skrivs senare,
leende guldbruna ögon.. har jag förälskat mig i.§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0