Helgen

Tjosan!
Jag har inte bloggat på hela helgen, som ni säkert fattar. Jag har varit hos mamma.
Jag säger bara en sak.. BARNKALAS... JIIPPIIIEE!!!! :D
not. Seriöst dom skriker ju like hell, jag kunde inte ens höra mig själv tänka! :o
Dom är seriöst bara 7-8 wtf..
Okey, det var ju inte bara dåligt.. det var faktiskt ganska kul ändå, men aah :)
Blev lite avis på min lilla vän Maria. DIN JÄVEL!
Bhaha jag drev, men jag ville ju.... jaaa... du fattar :$
ICH... ÄR... SUR.. =.=
Men jag älskar dig ändå *-*

Idag är det redan söndag, jag menar.. vart fan tog helgen vägen? Nyss var det ju fredag, :(
Jag vill vara ledig mer, mer, mer, mer!
Men... jag saknar dig, dig, dig..
Bara en fattar.
Jag är så jävla trött, ska snart sova fan. Men dock äre en bra film klockan 21.00, o jag tror inte jag kommer orka titta på den :(
På tal om film, jag och mamma såg på P.S I love you i lördags.. och hjälp va bra den var. Trodde jag skulle böla ögonen ur mig!
O mamma bah: gråter du? *-*
Jag: Neeeeeej, jag fick något i ögat! :)
Så fail,
Nu ska jag sluta babbla, för detta är ändå inget viktigt! Kul att vara tillbaka så jag kan blogga igen! Hoppas ni har haft och har det bra även nu!
Skrivs i morgon, godnatt!
Fick en mössa av mormor! ;)

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

HAHHAHHAHAHAH, låter som om jag varit aselak nu menmen :D jag förstår dig och jag önskade du var med mig just den stunden! för jag vet hur lycklig du skulle ha blivit och hur mycket det skulle betyda så jag önska att det var du som fick vara med om det och inte jag... §

vi klarar av denna vecka, i promise. du ska få, jaa you know ;) och förhoppningsvis på lördagen... :D

och du är übersöt i din nya mössa - sötnos! :D och gillade du det jag skrev i fredags btw? ;)))

Älskar dig tysken! <333333333333333333

2010-10-10 @ 21:00:39
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0