Gymnasieinfo

Hejsan :)
Igår bloggade jag aldrig (förlåt, förlåt)
Jag var hos Maria sen drog vi in på gymnasieinfo om Hotell och Turism.. Väldigt intressant måste jag ändå säga!
Hmm, allt det här med gymnasievalen gör mig galen! Jag blir så frustrerad när jag inte vet vad jag vill! >.<
Bahha, sen när jag kom hem (runt kvart i 9 snåret) skulle jag sätta mig vid datan, blogga lite och chatta med Maria osv, men va fan, vårt internet funkade aldrig! Satt i typ en kvart och försökte fixa det, utan framsteg! >.<

Idag, var det en helt vanlig dag i skolan.. tråkig like hell, tur man har Maria dårå! *-*
Nu sitter jag och lyssnar på musik, har nyss städat mitt rum, vilket ändå behövdes!
Skrivs senare i kväll!
jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

jag har ingen aning om vad jag ska välja nu alltså DDDD: ångest.se! D: vi kan ju alltid diskutera mer, hahaahah ;)

och vi hade aaaaskuuuul här ju :D HAHAHAHHAHAHA, jisses min mage alltså. x)

Tack för att du finns! :o jag skulle inte klara skolan utan dig!

jag älskar dig §§§§§§§§§§§

2010-10-23 @ 13:18:00
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0