Godmorgon!

Godmorgon bloggen!
Idag känner jag inte för att göra någonting..
men tyvärr har jag massor jag måste göra!
  • Jag ska gå iväg till farmor, måste snacka med henne om lite grejer..
  • Plugga; Matte och Spanska.. Har spanska prov på tisdag, och matte prov på onsdag, fuck.
  • Gå ut och gå.
Suck..
Ska snart äta lite frukost, ta på mig lite kläder sedan börja plugga.
Jag vill inte. Jag orkar inte. Men jag måste.
Aja, ska väll dra mig härifrån då..
I morgon ska jag iväg med Maria i guess, så blir ingen uppdatering förens på kvällen ;)

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: Tack älskling, finns alltid för dig med! §

tjaa, svårt att inte sakna London... men samtidigt så jävla många minnen med det och allt...

Älskar dig! §§§§§§

2010-10-24 @ 11:01:58
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: Dem är BÄST! :D All Time Low §

och jag säger detsamma till dig, hoppas du vet att jag ALLTID finns. det gör jag, vad som helst för dig.

Älskar dig! §§§§§§§

2010-10-24 @ 11:03:50
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: (Hahha, kanske lite många svar? >.< förlåt men iaf)

Tack älskling, jag finns där JÄMT för dig med. Jag lovar, du kan komma och väcka mig mitt i natten och jag lovar att prata/lyssna på dig. Hellre ser jag dig lycklig än mig, när du är olycklig är jag olycklig, är du lycklig är jag lycklig.

Älskar dig tysken! §§§§§§§§

2010-10-24 @ 11:05:43
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0