Don't want to be there without you, So come and we'll fight through, Through the night..

Hejsan alla :)
Kom hem ifrån skolan för snart en timme sen.
Snart dags att käka lite mat sedan blir det att dra till gymnasiet! Ska vara där vid halv 7 ;)
På torsdag blir det förhoppningsvis så att lilla jag drar till Maria efter skolan..och pappa hämtar mig hos henne när det är dags för ytterligare gymnasieinfo.

Nehe, nu ska jag väll titta igenom engelska glosorna som vi har tills i morgon, sen fortsätta chatta osv ;)
Vi hörs i kväll i guess!
TG, if you gonna hurt me... do it fast.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Åååh, glömde fråga idag D: ska göra det imorgon!

jag ska hjälpa dig, och ifall TG krossar ditt hjärta så krossar jag hans fejja. haha, kanske inte riktigt men du fattar. Jag älskar dig, ska hjälpa dig allt jag kan! POSS §§§§§§§§

2010-10-19 @ 22:14:55
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0