Chill

Tjosan! :)
Nu har jag precis duschat lite.
Om du har mycket att tänka på, är det fan dö skönt att gå och duscha!
Jag brukar alltid dra upp vattnet, så det blir skit varmt.. så det liksom bränner på kroppen... vilket är jävligt skönt för då slipper man alla tankar för några minuter! (y)
Okey, nu tycker ni nog att jag är sjuk.. men det är skapligt gött o få slippa sina tankar ibland!

Idag har jag även haft ett annat bekymmer.. Jag har några sår på sidan av handflatan typ.. o dom kliar och svider på samma gång, vilket är JÄVLIGT jobbigt -.-'
bahha klagomål, klagomål :)
Nehepp, nu ska jag fortsätta chilla samt lyssna på musik :)
Vi skrivs senare,
jag tycker om dig.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Haha, själv gillar jag att måla naglarna då försvinner mina tankar konstigt nog. ;o ;)

Och du är så söööööt - Du har så fint leende så jaa :)))

Älskar dig! §§§§§

2010-10-17 @ 20:50:45
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0