Back home!

God kväll! :)
Hemma igen, efter en super god middag!
Det blev kycklingsallad (den var ASGOD!!!!) Och sedan lite tårta!
Mycket trevligt hade vi!
Dock fick en grej mig att börja tänka en massa, så bilresan hem var jag kanske inte den prat gladaste om man säger så..
Nu ska jag lyssna på musik, dränka ner mig i sorg (jag drev) och snart sova!
Bästa medlet när du är depp = Choklad!
Tur att jag köpte hem det på vägen hem!
Jag trodde jag hade kommit över dig, varför gör det fortfarande så ont?

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Du är ju inte lite vacker eller så. :o Helt underbar!

Och jag lovar, jag finns alltid. Hela natten hade jag koll på min mobil och när den pep till så flög jag upp som ett pistolskott men det var inte du.... Älskling, jag vet att jag kanske inte är världens bästa som dig men jag ska hjälpa dig så gott jag kan.

Jag älskar dig! §§§§§§§§§§§§§

2010-10-24 @ 11:00:16
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0