Back home again

Hejsan :)
Jag han aldrig blogga igår, jag skulle in till stan och träffa en kompis. Sedan blev det ändrade planer, jag stannade kvar över natten :)
Skapligt kul, vi har inte träffas på typ.. 3 månader minst. Jag vet inte varför.
Bahha vi måste va snart igen!
Vi var ute o fotade o så, bilder kommer senare så fort hon har skickat dom till mig.
Vi snackade även, spelade guitar hero och glodde film.
Sen drog jag hem idag vid typ 4, pappa kom och hämtade mig.
Så fort jag kom hem började jag plugga, och sen hamnade jag här, som vanligt bahah :)
Snart ska jag duscha iaf, skola i morgon.
Saknar dig.
Jag hoppas ni har det bra, jag återkommer senare med ett inlägg!
btw, jag ska sluta titta på idol PUNKT SLUT!
ganska gammal bild, men har inte förändrats så mkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0