Back from school

Hejsan!
Nu är jag hemma ifrån skolan.. eller okej jag har varit hemma i en timme snart!
I morgon är det engelska prov, så har precis pluggat lite till det.
Idag har varit en... hmm blandad dag typ, blandade känslor om man säger. Men för det mesta har välla allt varit bra.
Försvinn, du är så äckligt irriterande.
Förlåt, jag var bara tvungen!
Är sur på ett par, varför ska vi inte ta här. Någon vet nog.
I morgon ska jag och Maria troligtvis in till stan, titta på basketen. Det ska bli awesome *-*
Sen blir det nog att sova hos henne,
Nu är det snart dags för mat, men jag ska påbörja ett inlägg typ.. ja, vi hörs lite senare med andra ord!
lite charmig så där? ohyes.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jag finns alltid, jag lovar. Du kan prata med mig om allt utan att jag komme skratta dig i ansiktet, I promise. Jag vet vad du menar med det där och jag håller med till 100%! Och jag ska hjälpa dig så gott jag kan, jag lovar. §

Jag älskar dig! <33333333333333333

2010-10-11 @ 19:17:07
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0