Tråk.

Tjosan!
Maria gick precis för att käka,
så just nu gör jag ingenting mer än att lyssna på musik :)
Linkin Park - What I've done

Funderar på att lämna Maria för ett tag och spela lite sims eller nått.. hmm, får se hur jag gör.
Det blev hur eller hur ändrade planer, det blir bara att åka in till stan på onsdag, inte i morgon.
Pappa tyckte att det var onödigt.
Men vem vet, han kanske ändrar på sig ;)
Men vill inte att han ska bli arg i onödan, han är redan på lite halvt dåligt humör. Suck.
Aja, får ju iaf åka in på bio med den bästaste OCH sova där! *-*
Bäst ska vi ha det!
Ha det gött, så skrivs vi senare!


Sometimes.. just go and fuck yourself.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jahaja, the sims är viktigare än mig... :( Okej, bra att veta... :((( Hahha, dryga bara! :D Stör mig dock på att du drog precis 5 min innan jag kom. >.< Inte okej alltså, hahah. :D Kommer dö imorgon utan dig. D: Men jag måste dra... Asså gudars!

Älskar dig! §§§§§§



SV: Eh, jag drycker påminner om nåt... :$ Hela bilden gör det, asså jesus... :$

Föralltid du och jag, love you. §§§§§§§

2010-11-14 @ 16:08:21
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SV: Jag har ingen aning... Hoppas på det bästa. Och du skulle INTE vara ivägen! :O Lär nog behöva lite peppning...



HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA, visst var bilden helt klockren?! XD HAHAHHAHA!



Älskar dig! §§§§§§§§§§

2010-11-14 @ 21:27:43
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Jag har frågestund på min blogg, gå gärna in och fråga en fråga eller två ;)



KRAMAR

2010-11-15 @ 12:59:33
URL: http://shesadiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0