Till skitungen, från mig. ♥

Nu ska jag försöka få ner i ord, hur mycket du betyder för mig.

I början, när vi inte kände varandra så bra, då jag umgicks med Ellen och de andra.. då var allt normalt. Jag hade kompisar som jag tyckte om att umgås med.
Men sedan, började du vara med oss, allt mer och mer. Jag märkte vilken underbar person du faktiskt var. Du vågade vara dig själv, klä dig som du ville, du brydde dig helt enkelt inte vad folk tyckte/tänkte om dig.
Du förändrade mitt liv.
Vi började umgås allt mer, och vi kom varandra närmare.
Saker och ting uppstod, som vi hjälpte varandra igenom.
Tillslut blev det som vi ville, du hamnade i min klass.
Jag kommer aldrig glömma det. Hur mycket jag försökte hjälpa dig, hur jag hatade att se dig så ledsen som du var. Hur jag verkligen gjorde allt för att du skulle prata med olika personer/lärare. Och tillslut gick det.
Nu umgås vi varje dag i skolan. Du får mig att fortsätta, även när allt är svårt.
Tack vare dig, biter jag ihop och försöker så gott det går.
Du finns alltid där för mig, jag behöver aldrig tvivla. Du är 20 minuter ifrån mig med buss eller ett telefon samtal/sms ifrån mig.
Fan alltså, det går aldrig att få ner i ord hur mycket du betyder för mig.
När allting skiter sig, då finns du där, det är något jag vet.

Jag kommer alltid finnas där hos dig också. Alltid, alltid, alltid.
Jag hatar att se dig ledsen, jag känner mig så hjälplös. Att veta att du inte mår bra, får det mig att må dåligt också. Automatiskt.
Idiot nummer 2, förtjänar inte ens din omtanke. Inte ens en liten fjuttig tår. INGENTING.
Han fucking sårade dig, och mig. När han sårade dig, sårade han en del av mig också. Det låter inte riktigt klokt, men så är det. Det går liksom inte att förneka.

Jag vill att du ska veta, att du är en underbar person, som jag inte ens förtjänar att få ha i mitt liv. Du förtjänar det bästa. Jag finns där, dag som natt, alltid. Jag hoppas du inser hur mycket du betyder för mig. För det går aldrig att uttrycka sig i ord.
Du är bäst, min lilla skitunge.
Du kommer göra allt du kan för mig. Och jag vill att du ska veta att jag kommer göra detsamma. Kämpa för er tills jag tar mitt sista andetag.
Vi har båda våra upp och ner gångar, men tillsammans lyckas vi verkligen klara av det. Fan vad jag älskar dig, och det kommer jag alltid att göra. Jag kan inte låta bli att böla nu. Jag kan fortfarande inte fatta att jag verkligen har dig i mitt liv, det är helt otroligt.
Älskar, älskar, älskar dig min skitunge.
Du och jag mot världen, syster.
"När man går ser det ut som om man har skitit på sig." - Maria
Kolla in skitungens blogg här
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Okej, jag tror jag måste checka in på ett bölhotell. Hahaha, gudars. Jag älskar dig, jag kan inte beskriva hur jävla mycket du betyder för mig i ord. Jag kan inte bevisa för dig men jag hoppas du förstår på ett ungefär hur underbar du är. Jag älskar dig och kommer alltid att göra, ring mig mitt i natten och jag finns där. I promise. §

Jag älskar dig! §§§§§§§§§§§§§§§§

2010-11-14 @ 14:16:10
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0