Stuck in the moment..

Hejsan!
Bloggade aldrig igår, men hade inte humöret eller orken till det heller.
Förlåt.
Allt gick fel i skolan.. och humöret sjönk bara ännu mer.
Och det är glapp i mitt headset, måste ha ett nytt.
Måste förhandsboka Justins album, men det blir troligtvis att göra senare idag, HAPPYFACE på det!
Längtar så jävla mycket alltså!
+ att datumen släpps snart för hans worldwide tour. Inte säkert dock att han kommer till Sverige, men troligtvis! 

Håller dessutom på att bli sjuk, tummen ner för det va fan.. :(
vill inte bli sjuk, KAN inte bli sjuk.. INTE nu :(
Bajs på det, måste krya nu!
Har ingen aning om vad jag ska skriva mer, så jag återkommer senare!
Ha det gött!
Redigerad av mig. Det är även copyright på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0