Storm och översvämning!

Hejsan hoppsan!
Skapligt ruggigt väder det är ute då.. storm och översvämning ju! Inte okey, usch på det!

Skoldagen har varit helt okej.. enda fram till lunch princip. Aja, fick en förjävla huvudvärk sedan och på musiken skulle vi just hålla på och spela massa olika instrument o shit, vilket inte gjorde huvudvärken bättre eller så.. >.<
Översvämningen har gjort att toaletterna i skolan inte fungerar.. och lilla jag blev kissnödig vid klockan kvart i 9 i morse, och vi fik reda på att toaletterna inte fungerade kring halv 9. Typiskt eller vad?
Det är typ stopp i avloppen o shit. 
När man väl vet om att man inte kan använda toaletterna, det är då man behöver använda dom :o

Väntar på att Lotta ska steka pytt i pannan, vill egentligen inte ha, men har inte ätit något mer än frukost och två mackor när jag kom hem ifrån skolan.
Ska väll fortsätta att chatta med Maria! (Jag älskar dig, tack för att du finns. Ger du upp, ger jag upp. Men du får mig liksom att kämpa. Love.§ )
Hare gött så skrivs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0